هزینه تحصیل در دانشگاه هنر

دانشگاه هنر اتریش دوره های موسیقی، هنرهای نمایشی، هنرهای زیبا یا هنرهای کاربردی را ارائه می دهد. در مجموع حدود ۱۰ هزار نفر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و حدود ۴ هزار نفر دانشجویان بین المللی هستند. دانشجویانی که تبعه اتریش هستند هزینه تحصیل در دو ترم را پرداخت نمی کنند با این حال پس از دو ترم باید هزینه ثبت نام و عضویت به عنوان دانشجو را به مبلغ ۳۶۰ یورو پرداخت کنند . دانشجویان دیگر که ملیت اتریشی ندارند می بایست مبلغ ۷۲۶ یورو در هر ترم پرداخت کنند. معافیت از پرداخت هزینه در موارد خاص ممکن است برای مثال دانشجویانی که از کشورهای در حال توسعه هستند و یا در برنامه های مبادله از دانشگاههای دیگر شرکت دارند معافیت خواهند داشت .

سیستم آموزشی در اتریش

دانشگاههای اتریش از نظر کیفیت و ساختار بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاههای اتریش مانند دانشگاههای وین، اینسبروک، گراس، Klagenfurt، سالزبورگ و لینز هستند طیف گسترده ای از موضوعات تحصیلی را می توانند بگذرانند. به طور مثال دانشگاه لئوبن بر رشته های نظری و کاربردی تمرکز دارد.

سیستم آموزشی در اتریش

دانشگاه ها در دانشگاه های اتریش ، از لحاظ اندازه و ساختار، بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. دانش آموزانی که مایل به ادامه تحصیل در اتریش با برنامه های تحصیل در دانشگاه های کلاسی در وین، گراس، اینسبروک، Klagenfurt، لینز و سالزبورگ هستند، طیف گسترده ای از موضوعات مختلف تحصیلی را پوشش می دهند. دانشگاه های تخصصی تحصیل در اتریش، به عنوان مثال دانشگاه Leoben، تمرکز بر رشته های نظری و کاربردی خاص است. دوره های آموزشی در دانشگاههای دولتی اتریش شامل علوم انسانی، حقوق، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و اقتصادی، علوم پزشکی، علوم کاربردی، منابع طبیعی، فن آوری و علوم معدنی است. اتریش دارای ۲۳ دانشگاه دولتی و ۱۱ دانشگاه خصوصی است. دانشگاه وین در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و بزرگترین دانشگاه اتریش است.

برنامه های دوره کارشناسی bachelor

دوره های کارشناسی در دانشگاههای اتریش معمولأ ۳ ساله است (۱۸۰ واحد درسی ۶ تا ۸ ترم). در برخی رشته ها ۲۴۰ واحد درسی ارائه می شود. برای ورود به دوره کارشناسی ارشد، اتمام موفقیت آمیز دوره کارشناسی مورد نیاز است. دوره کارشناسی ارشد ۲ تا ۴ ترم است.

دوره دکترا

دوره دکترا ۶ ترم است (۲سال) و بر اساس توانایی و پژوهش دانشجو تصمیم گیری می شود. برای اخذ پذیرش در دوره دکترا مدرک کارشناسی ارشد و تأیید استاد راهنما در دانشگاه مدنظر مورد نیاز است و رزومه علمی دانشجو در این مقطع بسیار تعیین کننده است.

هزینه تحصیل در اتریش و دانشگاههای خصوصی در اتریش

دانشجویان بین المللی می توانند تحصیلات تکمیلی را در دانشگاههای خصوصی بگذرانند. برنامه های آموزشی در دانشگاههای خصوصی متنوع و متفاوت است. در این دانشگاهها برنامه های آموزشی نوآورانه و با کیفیت بالا ارائه می شود. هزینه تحصیل در دانشگاههای خصوصی اتریش مانند دانشگاه وبستر و مودول سالیانه ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ یورو است.


اخبار دانشگاه ,اتریش ,دانشگاههای ,دوره ,تحصیل ,هزینه ,هزینه تحصیل ,دوره کارشناسی ,دانشگاههای خصوصی ,دانشگاههای اتریش ,دوره دکترا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رویا چت|چت روم رویا|چتروم اصلی رویا ـرویا چت تولید و پخش برند MOHER بهداشت ارتباط با دانشجویان - سایت شخصی هدی بانکی دانلود برای شما غزه - الخلیل اجناس فوق العاده