معرفی دانشگاه های روسیه

آیا یکی از اهداف شما تحصیل در دانشگاه های روسیه است؟ آیا علاقمند به تحصیل در رشته پزشکی در روسیه هستید؟ در این مقاله اطلاعات کاملی در زمینه دانشگاه دوستی ملل روسیه و بررسی شرایط دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ  و دانشگاه دولتی لومونوسف مسکو و تحصیل رایگان در روسیه و مسائل پیرامون هزینه تحصیل در روسیه مطرح می شود. که در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

چگونه می توانم اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های روسیه بگیرم؟ ثبت نام اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه دوستی ملل روسیه شامل چه مراحلی می شود؟ حداقل شرایط و الزامات برای پذیرش از دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ چیست؟ هزینه تحصیل در روسیه چقدر است؟ چگونه می توانم اطلاعات بیشتری در مورد دانشگاه دولتی لومونوسف مسکو پیدا کنم؟ چگونه می توانم اطلاعات بیشتری در مورد تحصیل در رشته پزشکی در روسیه کسب کنم؟ چگونه می توانم برای تحصیل در دانشگاه لومونوسف روسیه درخواست دهم؟ مدارک  لازم براى پذیرش تحصیلى از دانشگاه هاى روسیه چیست؟ آیا می توانم پذیرش تحصیلى از دانشگاه های روسیه را خودم انجام دهم یا از موسسات حقوقی در این مورد  میتوانم کمک بگیرم؟ بسیاری از دانشجویان در دانشگاه های روسیه تحصیل می کنند. برخی از این دانشگاه ها خصوصى و تعداد دیگر دولتی است پذیرش دانشجو بستگی به دستیابی دانشجویان به استانداردهای مورد نیاز از جمله داشتن مدرک زبان روسی یا آیلتس دارد.

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از متقاضیان از سراسر جهان برای تحصیل در دانشگاه هاى روسیه وجود دارد و ظرفیت دانشگاه ها  بر اساس تاریخ درخواست و ثبت نام دانشگاه است. از این رو پذیرش تا حد زیادی بر اساس زمان ثبت درخواست ها صورت می گیرد. بنابراین شما می توانید به طیف گسترده ای از دانشگاه هاى روسیه که در این سایت آمده است دسترسی داشته باشید. شما میتوانید موسسه حقوقی ملک پور که بیشترین تناسب را با نیازها و آرمان های شما دارد را انتخاب کنید

انتخاب دانشگاه و کالج تصمیم گیری های بزرگی هستند. کارشناسان و وکلا متخصص ما برای کمک به شما در انتخاب درست اهداف تحصیلی خودتان، مشاوره تخصصی می دهند. آنها همچنین شما را در درخواست های ورود به دانشگاه های روسیه حمایت می کنند.موسسه حقوقی ملک پور باسابقۀ درخشان و قابل توجه به کمک موفقیت شما میاید.

معرفی دانشگاه های روسیه

طبق آخرین رتبه بندی دانشگاه های QS تعداد ۵۵ دانشگاه روسیه در میان ۲۵۰ دانشگاه برتر کشورهای BRICS (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) قرار دارند. رتبه بندی BRICS که از سال ۲۰۱۳ به صورت سالانه منتشر می شود، در رابطه با مقایسه مؤسسات آموزشی برجسته در این پنج اقتصاد نوظهور است.

  1. ۱٫ دانشگاه دولتی لومونسوف مسکو

دانشگاه دولتی لومونسوف مسکو همیشه بالاترین رتبه را در میان دانشگاه های روسیه در هر دو رده بندی BRICS و رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS دارد که در رتبه بندی BRICS در جایگاه هفتم و در رتبه بندی جهانی در جایگاه ۱۰۸ است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه روسیه و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های این کشور است که در سال ۱۷۵۵ تأسیس شده و در حدود ۴۷۰۰۰ دانشجو دارد که اکثر آنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند. گفته می شود ساختمان اصلی دانشگاه، بزرگترین ساختمان آموزشی در جهان است که در خارج از مرکز شهر مسکو پایتخت روسیه در اسپارو هیلز واقع شده است و کتابخانه لومونسوف یکی از بزرگترین کتابخانه های روسیه است.

دانشگاه دولتی لومونسوف مسکو ۲۴ بار در ۴۲ دوره رتبه بندی رشته های تحصیلی دانشگاه های جهان QS تا سال ۲۰۱۶ حضور داشته است و در ۵۰ جایگاه برتر در رشته های زبانشناسی، ریاضیات فیزیک و نجوم به همراه چندین رشته دیگر در ۱۰۰ جایگاه برتر قرار گرفته است.

  1. دانشگاه دولتی سن پترزبورگ

دانشگاه دولتی سن پترزبورگ امسال در رتبه بندی BRICS در جایگاه ۲۰ را کسب نموده است. این دانشگاه قدیمی ترین دانشگاه روسیه است که در ابتدا به عنوان آکادمی علوم سنت پترزبورگ در سال ۱۷۲۴ توسط پیتر بزرگ تاسیس شد. این دانشگاه در حال حاضر حدود ۳۰۰۰۰ دانشجو دارد که بیش از ۳۰۰۰ نفر از آنان دانشجویان بین المللی می باشند. دانشگاه دولتی سن پترزبورگ یکی از اعضای گروه کویمبرا[۱] است که انجمن دانشگاه های اروپایی اصیل، چند تخصصی و بین المللی شناخته شده می باشد.

این دانشگاه با احتساب امسال ۱۱ بار در رتبه بندی رشته های تحصیلی دانشگاه ها حضور داشته و رشته های مهندسی مواد معدنی و مهندسی معدن در ۵۰ جایگاه برتر، رشته زبان شناسی در میان ۱۰۰ جایگاه برتر، و رشته های ریاضیات، فلسفه، زبان های مدرن و تاریخ در میان ۱۵۰ جایگاه برتر قرار دارند.

  1. دانشگاه دولتی نووسیبیرسک

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک به طور مشترک با دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ امسال در رتبه بندی BRICS در جایگاه ۲۰ قرار دارد. این دانشگاه یکی از دانشگاه های جدیدتر روسیه است که در سال ۱۹۵۹ تاسیس شد و در مرکز آموزشی و علمی سیبری به نام Akademgorodok (دهکده دانشگاهی) واقع شده است که در ۲۰ کیلومتری نووسیبیرسک، بزرگترین شهر بخش آسیایی روسیه قرار دارد. این دانشگاه همچنین کوچکتر از سایر دانشگاه های برتر روسیه است و ۶۰۰۰ دانشجو در ۱۳ دانشکده آن مشغول تحصیل می باشند.

دانشگاه دولتی نووسیبیرسک در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان در پنج رشته تحصیلی شناخته شده است و در میان ۱۰۰ جایگاه برتر در رشته فیزیک و نجوم و در میان ۱۵۰ جایگاه برتر در رشته ریاضیات قرار دارد.


اخبار دانشگاه ,روسیه ,دولتی ,رشته ,جایگاه ,تحصیل ,دانشگاه دولتی ,رتبه بندی ,بندی brics ,جایگاه برتر ,معرفی دانشگاه ,دانشگاه دولتی نووسیبیرسک ,دانشگاه دو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بانکداری ایرانی تکواندو نوین Sony-esfahan سی-لایف Happy your day دخـــتـــر خــــاص و تــــنــــهــــا