ثبت شرکت در ایرلند

ثبت شرکت در ایرلند چگونه است. آیا می خواهید از مسئله ثبت شرکت در ایرلند اطلاعاتی بیشتری داشته باشید؟ آیا اطلاعاتی از اساسنامه ثبت شرکت در ایرلند جنوبی در اختیار دارید؟ آیا سوالاتی در مورد ثبت شرکت در ایرلند جنوبی دارید؟ آیا می دانید برای ثبت شرکت در ایرلند جنوبی چه مدارکی مورد نیاز است؟

موضوع این نوشته درباره ثبت شرکت در ایرلند و نیز مدارک لازم برای ثبت شرکت در ایرلند، روند ثبت و ارائه مدارک لازم برای ثبت شرکت در ایرلند شرایط اصلی و موثر در ثبت شرکت در ایرلند و توضیحاتی درباره اساسنامه شرکت در ایرلند جنوبی می باشد بنابراین در صورت وجود هرگونه شبهه و سوالات بیشتر در مورد ثبت شرکت در ایرلند و راه های دیگر مهاجرت به ایرلند جنوبی می توانید با وکلا و مشاورین برجسته امر حقوق بین الملل در موسسه مشاوره ای  MIE تماس برقرار نمایید. به امید این که با مطالعه این مقاله که متعلق به موسسه مشاوره ای MIE می باشد بتوانیم اطلاعات مفیدی را خدمت شما عزیزان همیشه همراه سایت www.mie.company قرار بدهیم.

سهم سرمایه

سرمایه یک شرکت مقدار سهمی است که یک شرکت از سرمایه اسمی آن ؟؟ می کند. در مورد بسیاری از شرکت های داخلی ایرلند ابتدا برای ثبت اولیه یک شرکت صدسهام با ارزش اسمی 1؟؟/ صادر می گردد.

اساسنامه شرکت: اساسنامه شرکت مجموعه ای از فعالیت های گسترده ی شرکت است که به صورت مدون درآمده است. در این بخش که به صورت مدون درآمده است. در این بخش کد NACE مورد نیاز است که به تشریح فعالیت های اصلی شرکت برای اهداف آماری استفاده می گردد. در اساسنامه شرت چگونگی و نحوه اداره شرکت به صورت کامل تشریح گردیده است و همچنین حقوق و وظایف سهامداران به طور کامل مشخص گردیده است که مدیران و کارمندان شرکت موظف اند به طور کامل طبق اساسنامه عمل کنند.

دفتر ثبت شده

پس از ثبت شرکت ؟؟؟؟ باید برای شرکت مشخص شود که اسناد قانونی و تمام فعالیت های رسمی شرکت در آن محل انجام می گیرد به این جهت آدرس مورد نظر نباید آدرس حسابدار یا وکیل و یا عامل ثبت باشد، آدرس ثبت شده این شرکت بسیار مهم است زیرا همه ی اسناد از کمیسیون درآمد و اداره ثبت شرکت یک شرکت ایرلندی نیاز به یک مدیرعامل که حداقل سن او 18سال باشد را واردار و همچنین این مدیرعامل باید اقامت دائم منطقه اقتصادی اروپا را نیز داشته باشد. البته در مواردی اگر مدیرعامل مقیم اروپا نیست می شود ترتیباتی اتخاذ نمود تا شرکت را به نام فردی غیرمقیم نیز ثبت نمود، هر شرکت باید از حداقل 2نفر تشکیل شود که باید یکی از این افراد مدیر و دیگری نیز می تواند در سمت دبیری فعالیت کند.

شرکت ایرلندی مستلزم داشتن یک معاون است که وظیفه قانونی وی تشکیل پرونده تمام مدارک موردنیاز و همچنین افتتاح حساب مربوط به شرکت و تضمین قانونی شرکت و … می باشد.

منشی این شرکت وظایف مربوط به اظهارنامه های سالیانه و انجام وظیفه های ؟؟؟؟ که در اساسنامه شرکت برای وی تدوین گردیده است را به عهده دارد. اگر مدیرعامل شرکت ساکن ایرلند نیست به شدت توصیه می شود معاون شرکت با توجه به شرح وظایف گسترده از افرادی که ساکن ایرلند هستند انتخاب شود.

از این آدرس دریافت می گردد و همچنین باید در این محل قادر به مشاوره و و و یا چنین مکاتبات رسمی در این محل باشد. بدین جهت ثبت آدرس و نام شرکت در تمام اسناد مربوط به شرکت اقدام لازم و قانونی است که باید ارائه شود. ارسال یک نسخهاز اساسنامه شرت فرم A1 که شامل مشخصات مدیران و کارمندان شرکت می باشد، معاون شرکت، سرمایه اولیه، فعالیت صلی شرکت کد NACE از مدارک و ملزومات اولیه ثبت شرکت در کشور ایرلند جنوبی می باشد. فعالیت شرکت: هدف و فعالیت اصلی شرکت با توجه به کد NACE باید مشخص گردد.

 

https://mie.company/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d9%84%d9%86%d8%af/


اخبار شرکت ,ایرلند ,اساسنامه ,فعالیت ,جنوبی ,مورد ,ایرلند جنوبی ,اساسنامه شرکت ,اصلی شرکت ,شرکت برای ,کارمندان شرکت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کلید سازی ذاکری رویا چت|چت روم رویا|چتروم اصلی رویا ـرویا چت lyaftera دانلود فیلم korean drama and korean show آتلانتیک اریک پاتوق | دانلود فیلم و آهنگ jairofalddlb3 Accueil